.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقاي استاندار مديران خائن را شناسايي كن !!
با سوز دل با نهایت تاسف می پرسم استان مازندران مگر مسئولی ندارد که این باصطلاح مدیران سازمانها هر کاری که دلشان می خواهد با سرنوشت مردم انجام می دهند؟ آقای استاندار شمایی که تازه به سمت ...

حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل با انتقادی شدید الالحن نسبت به رییس جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: متاسفم که مدیریت جهاد کشاورزی استان رفتاری از خود بروز داده که چهره این سازمان را در بین مردم نفرت انگیز کرده است.
وقتی دولت عدالت محور برای جبران خسارت ناشی از خشکسالی اعتبارات ویژه ای را برای حفر چاه می دهد مدیریت جهاد کشاورزی با رفتاری تبعیض آمیز بدور از شان نظام اسلامی برای شهرهایی که از آب سد استفاده می کنند سه برابر بودجه نسبت به این شهرستان اختصاص می دهد.
مگر به اذعان شما بابل رتبه اول تولید بسیاری از اقلام کشاورزی نیست؟ امام جمعه بابل نيز خطاب به رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: به شهرستانهای منتسب به خودتان تا جایی که می توانستید اعتبارات ویژه را پرداخت کردید اما به کشاورز بیچاره بابلی کمتر از نیمی از اعتبارات را ندادید؟ مردم چگونه این رفتارهای شما را تحمل کنند؟ شما خائنانه با مردم رفتار کردید؟ نمی دانم چگونه بگویم نمی دانم چگونه فریاد بر آورم مردم چگونه تحمل کنند که اعتبارات ویژه شهرک دامپروری در این شهرستان توسط مدیریت جهاد استان غارت شد و در جایی که منسوب به شما بود صرف کردید.شما از جان مردم چه می خواهید؟ من با سوز دل من با نهایت تاسف می پرسم استان مازندران مگر مسئولی ندارد که این باصطلاح مدیران سازمانها هر کاری که دلشان می خواهد با سرنوشت مردم انجام می دهند؟ آقای استاندار شمایی که تازه به سمت استانداری منصوب شده اید این مدیریت های خائن را بشناسید .
عرصه مدیریت نظام اسلامی تبدیل به عرصه حکومت این اقایان خائن شده است. اعتبارات و برنامه هایی که نظام اسلامی در نظر گرفته با مدیریت این آقایان به غارت می رود.هیچ کس نیست که این آقایان را مورد سوال قرار بدهد که این ظلم ها را به چه جهت انجام می دهند؟

امام جمعه بابل خطاب به رییس جمهور گفت: رییس جمهور این رفتارهای خائنانه به شعاد عدالت محور شما چگونه می سازد؟ آقای وزیر جهاد کشاورزی خبر دارد که نماینده او در این استان چه جنایتی را انجام می دهد؟
امام جمعه بابل در ادامه که با تکبیر مکرر نمازگزاران جمعه بابل همراه بود ادامه داد: از دو نماینده بابل می خواهم که همت کنند تا این افراد خائن را ادب کنند! بسیاری از محرومیت های این شهرستان و بسیاری از برخورداری های دیگر شهرستانها به بی عدالتی ها و خیانتهای برخی مدیران استان بر می گردد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 تير 1387
حاج حسن اقای روحانی،تا بوده همین بوده.
مگر خودشان نمی دانند که کشاورزی در مازندران در حال نابودیست؟
چرا باید به قول خودشان مازندران که قطب کشاورزی کشور می باشد ؛مردمانش با بدبختی زندگی کنند؟
اگراز این کشاورزان حمایت می شد که دیگر این عزیزان زمینهای کشاورزی را تغییر کاربری نمی دادند.
اگر استان مازندران یک متولی خوب داشت که ما اینقدر بدبخت نبودیم.
همین تعطیلات اخر هفته را می گویم که مردمان عزیز ما در شهر های ساحلی با چه حقارتی به ماشینهای اخر سیستم تهرانیها نگاه می کردند.
مگر انها رنگ خونشان با ما فرق می کند؟
مگر غیر از این است که از تمام امکانات ما استفاده می کنند ولی به ما به چشم ....نگاه می کنند.
چرا باید زن و یا مرد ما در بدترین شرایط ممکنه کار کنند و بهره و دسترنجشان را دیگران به تاراج ببرند؟
ایا از قیمت محصولات تابستانی در مازندران اگاه هستید که به چه قیمت نازلی در دست واسطه ها داد وستد می شود و اگر هم کشاورز بیچاره نفروشد که تمام محصولش از بین میرود.
حاج حسن اقای روحانی این چیزهایی که شما گفتید که درد دل چندین ساله مردم مازندران می باشد که متاسفانه مسولین بومی و غیر بومی استان ما به راحتی از کنار ان گذر می کنند.
نا شناس 29 تير 1387
با سلام و عرض خسته نباشید
حرف دل مارو زدید ، شما نمی دونید سازمان چه خبره . چه کسانی در پستهای مدیریتی هستند . این آقا یک معاون اداری مالی داره که همه کاره سازمان است، رئیس سازمان بدون اجازه اون اصلا آب نمی خوره . در تمامی عزل و نصب ها دخالت داره . خلاصه بگم اوضاع سازمان خیلی خرابه . استاندار محترم باید فکری به حال این سازمان بکنه. کارهای اجرایی که سازمان تو این چند ساله کرده رو بررسی کنید .
یک کارمند دلسوز سازمان
مازندرانی 28 تير 1387
آقا جان آنموقع که استاندار از شما بود و با باند بازی فقط یک منطقه خاص را دو رو بر خود جمع کرده بود و باقی شهر های استان صدقه خور بودند چرا اینطور ریاد نمی کشیدی و عدالتخواهی نمی کردی.مرگ خوبه اما برای همسایه دیگه!!!
هیچوقت کار این استان درست نمی شه.البته فقط در دو صورت داشتن عمر نوح و صبر ایوب
آقای کریمی استاندار محبوب ما هم تازه تشریف آوردند و احتیاج به زمان دارند .ما در سه سال مدیریت قبلی که پیشرفتی در استان ندیدیم و دم بر نیاوردیم حالا شما هم یکسال صبر کنید.
سعید 30 تير 1387
سلام
فقط می توانم بگویم، متاسفم
امیدوارم که با انتقادات سازنده، وضعیت کشاورزی استان بهبود پیدا کند
با تشکر و آرزوی موفقیت
نا شناس 30 تير 1387
اگرچه بسیاری از مسائل مدیریتی می تواند وجود داشته باشد ولی اینگونه بی مهابا و بی پروا حرف زدن خداپسندانه نیست و در شان یک امام جمعه نمی باشد. اینگونه دخالت های هتاکانه از شان هدایت گرانه یک امام جمعه به دور است. استانداری که نتواند از مدیران خود دفاع نماید و جلوی تعرض به حیثیت مدیران را بگیرد به چه دردی خواهد خورد. دیوار مدیریت عالی استان نباید آنقدر کوتاه باشد که یک امام جمعه متعصب که در اثر تعصب زیاده از حد خود از خدا به دور شده و راه هتاکی را در پیش گرفته هرچه دلش خواست بگوید. اگر وضع همچنان به پیش برود دیگر حیثیتی برای مدیری باقی نخواهد ماند. اگر این ها به نحوی منصوبان ولی فقیه حفظه الله هستند چرا از خود ایشان در تنظیم رفتارهایشان درس نمی گیرند و از ادب معمول برخوردار نیستند.
معصومی 30 تير 1387
حاج آقا ان شاالله حرف شما برای همه باشد یکطرفه نباشد بی ریا باشد
حسن 30 تير 1387
بیایید با منطق کارشناسی و با توجه به امکانات موجود بر رسی کنید بعد قضاوت خواهید کرد که این هتاکی ها و کاربرد ادبیات سخیف و چاله میدانی حاکی از چه دردی است ؟؟
اینها از آنجا نشئت میگیرد که زیاده خواهیها و زور گوییها راه به جایی نمیبرد لذا سنت و روش چاله میدانی را پیش میگیرند . وا اسفا که از تریبون نماز جمعه
نا شناس 30 تير 1387
جایی که عقل. منطق .اخلاق . اسلامیت و انسانیت در تریبون نماز جمعه اینگونه لگد مال میشود چگونه این شخص مدعی هدایت مردم بابل است؟؟؟
نا شناس 30 تير 1387
ای آنکه بر کرسی امامت جمعه یک شهر بزرگ تکیه زده ای آیا سنجیده سخن گفتی ؟ فکر کرده چه واژه هایی را بکار بردی ؟ میدانی عرض مومن معادل خون اوست؟ نکند خدای ناکرده چیزی خورد ه ای؟ بزه جنایت را به چه کسی نسبت میدهند؟ خیانت و غارت را ؟؟؟ آیا جایی برای پیگیری اصولی و منطقی در نظام مقدس اسلامی که ملجا و امید مردم سراسر دنیاست نیافتی ؟
اگر در تین دنیا زور فرد مورد هتاکی تو بتو نرسد فردای قیامت چه پاسخی داری هرچه زود تر توبه کن و جدا با اظهار ندامت عذر خواهی کن گرچه آب رفته بجوی باز نیاید اگر شجاعت این کار را داشته باشی.
نا شناس 31 تير 1387
چگونه هست که در مقدس ترین تریبون مملکت به یک شخص اینگونه توهین می شود؟؟؟؟و ترور شخصیت صورت می گیرد؟؟؟امیدوارم خداوند از سر تقصیرات ائمه جمعه بگذرد !!!!!!!
خدایا توبه توبه
مازندرانی 31 تير 1387
واقعا تاسف آور است ک یک روحانی که ردای مقدس روحانیت را به تن کرده بخودش اجازه می دهد که با سو استفاده از این لباس مقدس به دیگران هتاکی کند و انها را با واژگانی که حتی در استفاده از آنها برای غیر مسلمان نیز باید احتیاط کرد چه برسد به مسلمان مورد خطاب قرار دهد.
آقای روحانی این لباس حرمت دارد مردم به این لباس احترام می گذارند با این سخنان تفرقه بر انگیز مردم مسلمان را تحریک نکنید و خود را دلسوز حوزه خود معری نکنید.اگر قرار به دفاع از حق و حقوق است شما وظیفه دفاع از جمیع مسلمین را دارید بواسطه پوشیدن ردای روحانیت نه مردم یک حوزه!
ما باید خیلی احتیاط بکنیم تا خدای ناکرده حرفها و عملکرد ما رنگ و بوی غیر خدایی بگیرد و مردم نسبت به لباس مقدس روحانیت خدای ناکرده بدبین شوند.چرا که ما در تاریخ اسلام بکرات این موارد را مشاهده کردیم و دیدیم که منصب خلافت بعد از رسول که منصبی مقدس بوده چطور با روی کار آمدن بعضی ها دچار خدشه شد و با روی کار آمدن قران ناطق امیر المومنین علی (ع) چگونه قداست پیدا کرد پس خیلی باید مواظب باشیم که همین لباس مقدس هم ما را گول نزد و باعث شود که خدای ناکرده به هر که با ما نبود بتازیم و او را آماج حملات خود قرار دهیم تا بنوعی به عزت دنیوی نزد عده ای خاص دست یابیم.
خداوند رحمان و رحیم انشاالله همه ما را به راه راست هدایت فرماید و از شر نفس اماره دور بدارد. آمین یا رب العالمین
يك نامسلمان 1 مرداد 1387
نمي دونم كه چرا آقاي روحاني از كوره در رفتن؟
شايد چيزي از اين بنده خدا خواست كه موافقت نكرد و قصد بر اندازي اونو داره؟
آقاي روحاني بعيد مي دونم براي حق مردم داد و فرياد كنيد.
اگر اينقدر به فكر مردم هستيد يعني اين اولين خائني است كه در استان بوده و شما كشف كرديد؟
خداوند رحمان و رحیم انشاالله همه ما را به راه راست هدایت فرماید و از شر نفس اماره دور بدارد.
سحر 1 مرداد 1387
چگونه است که در مقدس ترین تریبون جامعه اسلامی به شخصی بدین راحتی افترا زده می شود ؟؟؟؟؟؟ امیدوارم خداوند همه ما را هدایت کند بخصوص آنانی که در نماز جمعه یک طرفه به قاضی می روند.
نا شناس 3 مرداد 1387
بگوئیم این خبر صحت داشته ایا به زعم ایشان « آنهم از تریبون مقدس جمعه اهانت به این بزرگی کار ساده است اگر چنین باشد وای بحال اسلام و روحانیت چرا که اسلام اینگونه نگفته و آقان ازخود حکم اعدام و انزجار صادر می کنند ولله اعلم
محمدمهدی 4 مرداد 1387
آقای امام جمعه.لازم به ذکراست که بودجه اختصاصی به شهرستانهای غرب مازندران در همان استانداری غارت می شود.کاشکی مسئولین غرب مازندران هم همانند شما زبانی شیوا و وجدانی بیدار و دلی شجاع و نترس داشتند.
نا شناس 7 مرداد 1387
مسئول محترم سایت
چرا نوشته های مرا سانسور کردید. بنده فقط حرکت امام جمعه بابل را شبیه رفتار حضرت امام خمینی در دوران قبل انقلاب نسبت به مسئولان ان دوره دانستم. ایشان هم مسئولان ان زمان را خائن می دانستند و همه جا این واژه را علنی اظهار می داشتند. اگر مخالفین فعلی امام جمعه بابل در ان زمان حضور داشتند حتما حرکت حضرت امام را محکوم می کردند.
مسئول محترم سایت، شما هم صادق باشید و نظر خوانندگان را بصورت کامل درج کنید تا بی طرفی شما در این قضیه ثابت شود و گرنه شما هم یکی مثل بقیه که فقط شعار می دهید و عمل نمی کنید. مثل آقای . . . !
استاد مازندرانی
مهرداد 22 تير 1388
بهتر بود حاج آقا زمانی که سیل امکانات و اعتبارات استانی به شهرستان بابل سرازیر بود این چنین دلسوزانه و استان دوستانه (نه بابل دوستانه) سخن میراندند.
محفوظ 8 بهمن 1389
بهتراست اقای روحانی ازلاک خودش بیرون بیایدوکشوری فکرکندنه شهری که انهم ازتریبون مقدس جمعه بااین لحن تندبیشترمنافع شخصی درکاراست تاعمومی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.